آقا،خانم

    رفته بودم یکی از مرکز خریدهای معروف مشهد. واسه پرسیدن قیمت یک جنسی وارد مغازه شدم. از دیدن صاحب مغازه کمی جا خوردم، یک آقای چهارشونه با هیکلی نسبتا درشت موهای بلند فرش روی شونه هاش ریخته بود ومژه هاش رو حسابی ریمل زده بود و رژ لب هم داشت. به علاوه اینکه لایه ضخیمی از کرم پودر و پنکیک به صورتش زده بود.وقتی هم که قیمت اجناس رو گفت کلی صداش عشوه داشت. راستش احساس دوگانگی بدی به من دست داد. البته بعدش خیلی تعجب کردم که چقدر مشخص بودن جنسیت طرف مقابلم و اینکه به طور مشخص با یک آقا صحبت میکنم یا یک خانم واسم مهم بوده و روی ارتباطاتم با دیگران تاثیر میگذاره.

   میدونم افرادی هستند که مشکلاتی در زمینه جنسیتشون دارن. حتما خیلی سخته.

نظرات 4 + ارسال نظر
ی رهگذر 1396/05/25 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام

من هم جای شما بودم جا میخوردم.به هر حال با آدم طبیعی و نرمال روبرو نبودید. با دیدن مرد چهار شونه و مو فرفری معمولا آدم یاد جاهل ها و داش مشتی ها می افته

بعد ی دفعه آدم با همچین صحنه ای روبرو بشه کمی چندش هست . هر چند اون شخص هیچ گناهی نداره و هیچ خطایی نکرده اما به هر حال یک رفتار و شکل غیر نرمالی داره که بدلیل نادر بودن آن انشان را دچار تعجب و بعضا واکنش های ناخوشایند میکنه . من فکر میکنم در این جور مواقع میتونم کاملا طبیعی رفتار کنم.

باز خدا رو شکر حامله نبوده

بله درست میگید، به هر حال یک انسان بود.

دلژین 1396/05/23 ساعت 04:58 ب.ظ http://delzhin.blog.ir

خیلی سخته واقعا...

بله، مخصوصا در جامعه ما

تیلوتیلو 1396/05/23 ساعت 04:52 ب.ظ

منم دلم رای این آدمها میسوزه
خیلی بده
فکر کنم زندگی خوبی ندارن...

برزخ بدی میشه

دریا- گاه نوشته های من 1396/05/23 ساعت 04:44 ب.ظ

پس مشتری پران بوده

من که جا خوردم و در رفتم، ولی بعدش از رفتارم شرمنده شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد